Dag 2 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Ellen

17 Juni 2014 | Oostenrijk, Döbriach

Vanmorgen eerst maar eens gekeken hoe licht het in de tent was bij het wakker worden en hoe we geslapen hadden. Nou om 8 uur was Ellen klaarwakker maar we hebben wel goed geslapen. Na een douche en een tochtje naar de supermarkt ( op de hoek van de camping ) konden we lekker ontbijten in onze tent. Hierna hebben we even de boel geordend en wat haringen bij de voordeur van de tent verzet. Deze stonden aardig strak. Hierna de luifel er nog even voorgemaakt en toen konden we op de koffie bij Bert & Anita. Na de koffie hebben we de Karinthië kaart aangeschaft en konden we kijken wat we doen wilden. Toen besloten om met zijn vieren naar Bad Kleinkirchheim te gaan om daar met de kabelbaan omhoog te gaan. Eenmaal boven hebben we het pad naar beneden gekozen en zijn we in een kleine 2 uur van de top naar het dal gegaan. Dit ging met zijn allen redelijk en wij konden mooi onze spieren weer wat in vorm brengen. Hierna zijn we weer terug naar de camping gereden om in de relaxmodus te gaan.