Dag 1 - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Ellen

16 Juni 2014 | Nederland, Wachtum

Vanmorgen waren we al vroeg wakker, de auto was gisteren al ingepakt en om half 6 zou de wekker gaan. Wij waren echter al om 5.15 wakker en zijn er toen maar uitgegaan. Hierna konden we om 6 uur uit Wachtum vertrekken waar we de vorige dag al naar toe waren gereisd. Na een paar uurtjes even een koffiepauze gehouden om daarna van bestuurder te wisselen en verder te reizen. We hadden al een paar werkzaamheden gehad maar de gehele weg zouden deze ons nog blijven volgen. Na weer een paar uur gereden te hebben zijn we weer gestopt om te lunchen. Ook hier weer van stuur gewisseld. Begin van de middag konden we München voorbij om daarna naar een tijdje ook Oostenrijk in te rijden. Hiervoor waren we nog even snel gestopt om een vignet te kopen. Ook het laatste stuk na een korte tank en plaspauze nog één keer van bestuurder gewisseld. Hierna kwamen we rond 18 uur op de plek van bestemming aan. Camping Mossler in Dobriach. Hier staan ook René zijn ouders en die hebben vanmorgen al een plekje voor ons gereserveerd, dus we konden bijna zo doorrijden de camping op na een korte stop bij de receptie. Hierna de auto uitgepakt en in een uurtje tijd de tent opgezet en snel ingericht. Hierna lekker met zijn allen bij het restaurant/pizzeria op de hoek van de camping uit eten geweest. Dat hadden we wel verdiend.