Dag 7 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Ellen

22 Juni 2014 | Oostenrijk, Döbriach

Vandaag toch een iets dikkere enkel dan hoort dus vandaag maar een auto dagje ingepland en af en toe een klein stukje lopen. We gaan eerst met de auto een stukje rijden naar de Weissensee. Hier gaan we met de kabelbaan omhoog en hebben we rustig op een bankje gezeten en van het uitzicht -genoten. Na een poosje gezeten te hebben zijn we met de kabelbaan naar beneden gegaan en zijn we naar de Windische Höhe gereden. Ook dit was een mooie weg om te rijden. Hier liepen ook best wat koeien rond en was een mooi stukje rivier/watertje langs de weg. Hierna zijn we bij de Oostoever van de Weissensee uitgekomen en hebben we ook hier even een korte stop gemaakt. Hierna besloten om de Goldeckstrasse ook nog maar even te rijden. Dit was een weg met maximaal 10% stijging en het was een rit van 14.5 kilometer. Eenmaal boven weer uitgestapt en even rondgekeken. Helaas was het een beetje een verlaten boel en de skilift die er stond leek ook al een paar jaar uit de running te zijn. Hierna zijn wen aar benden teruggereden en hebben we boodschappen gedaan. Hierna nog een verfrissende duik genomen in het zwembad en daarna wederom met de beentjes omhoog!