Toscolano/Maderno dag 1 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Toscolano/Maderno dag 1 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Toscolano/Maderno dag 1

Blijf op de hoogte en volg Ellen

12 September 2012 | Italië, Toscolano-Maderno

Vanmorgen toen we wakker waren eerst maar even wat broodjes, melk en wat flessen water gehaald. Flessen water waren nodig omdat het water op de camping niet zo lekker smaakte om gewoon te drinken, om te koken was het goed te doen en konden dan onze thee ook goed drinken. Het water rook ( voor mijn gevoel ) naar chloor wat hier blijkbaar nodig is. Hierna ons ontbijtje in de tent gegeten want lekker weer was het niet echt en er zou ook nog regen komen dus helaas geen mooie dag. Na het ontbijt even het dorpje Toscolano ingelopen om te kijken waar de supermarkt is om boodschappen te doen. Het was nog droog dus profiteerden we ervan om nog even een korte wandeling te maken. Helaas lang was het niet meer droog en enigszins nat van de regen uiteindelijk de boodschappen gedaan. Deze avond eten we pasta met bolognesesaus. Na deze wandeling bleef het eigenlijk de gehele dag steeds wat regenen. Onze Italiaanse buurman vertelde ons dat na regen zonneschijn komt en dat het morgen een mooiere dag zou worden. Hier gingen we dan maar hard voor duimen. De rest van de dag zijn we zo’n beetje de hele dag in de tent gebleven en lekker tot rust gekomen. Ook vandaag voor het eerst deze vakantie truien, sokken en lange broeken aangehad. Dit hadden we toch gehoopt niet nodig te hebben op vakantie.