La Courneuve/Parijs - Wachtum - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu La Courneuve/Parijs - Wachtum - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

La Courneuve/Parijs - Wachtum

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 September 2012 | Nederland, Wachtum

Vandaag staan we om half 9 op om hierna de laatste spullen in te gaan pakken en te gaan ontbijten. Na het ontbijt wordt de auto ingepakt en rond kwart over 9 zitten we dan ook in de auto om naar Nederland te reizen.
Nadat René het eerste stuk gereden heeft maken we rond de middag een stop om te lunchen. Hierna mag ik het laatste stuk rijden naar Nederland.
In Nederland wordt er bij Meerkerk een tussenstop gemaakt voor een lekkere Hollandse Mc Flurrie. Wat smaakte die heerlijk.
ongeveer 3.5 week weg te zijn geweest. De auto is ook snel uitgepakt en de eerste wasjes zaten al snel in de machine.

Het was een zeer mooie en leuke vakantie. We hebben veel gezien en gedaan, mooie dingen gezien en bezocht. Ruim 3800 kilometer gereden en veel plaatsten gezien. We hebben over snelweg, mooie bergwegen, passen en routes gereden.
We hebben dingen gegeten die ik thuis niet zo snel zou eten, maar ook heerlijke gerechten gehad die zeer lekker waren en die we niet snel zullen vergeten.

Kortom: Een vakantie om niet te vergeten!