Dag 10 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Ellen

25 Juni 2014 | Oostenrijk, Döbriach

Vanmorgen in alle vroegte ( ongeveer half 8 ) een aantal ballonnen bij Bert en Anita neergehangen voor Anita haar verjaardag. Na het ontbijt werden we er op de koffie verwacht en later volgde er nog een borrel. Wij hadden besloten om vandaag maar een rustig dagje te houden omdat ook het weer nog niet zo goed leek. Vanmorgen zat de lucht nog redelijk dicht maar in de loop van de dag trok deze toch al een eindje open en hebben we het zonnetje nog gezien. Vanmiddag maar even de tent weer een beetje op orde gebracht en uitgeveegd. Het loopt toch wel wat in zo met die regen van afgelopen dagen. Ook nog een klein handwasje moest er even gedaan worden. Voor het eten van vanavond hoeven we niet veel te doen want we gaan gezellig met zijn vieren uit eten, voor de verjaardag van Anita. Ditmaal bij een restaurantje even verderop, maar ook deze had goed eten.