Toscolano/Maderno dag 5 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Toscolano/Maderno dag 5 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Toscolano/Maderno dag 5

Blijf op de hoogte en volg Ellen

16 September 2012 | Italië, Toscolano-Maderno

Vandaag besloten niet zoveel meer te doen maar alles te gaan wassen. De eerste was is gisteravond al gedraaid en is al mooi droog aan het worden in de buitenlucht. Na de 2e was en wat handwasjes verder was het tijd om weer even niks te doen. René had inmiddels de boodschappen al gehaald en we heofden eerst ook niks meer te doen. Later deze dag zijn we langzaam begonnen om de spullen te gaan inpakken , want aan alles komt een einde. Vanavond eten we weer lekkere pasta maar ditmaal met een basilicum saus. Na het eten werd de tent geveegd, gepoetst en gedweild want ja die moet schoon opgeleverd worden. Ondanks dat we waarschijnlijk de laatste gasten zijn die deze tent hebben gebruikt. Nog een laatste nachtje op het te korte bed voor René en voor mij op het harde bed waar ik na een aantal nachten toch ook wel mijn rug op begin te voelen.