Toscolano/Maderno dag 4 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Toscolano/Maderno dag 4 - Reisverslag uit Toscolano-Maderno, Italië van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Toscolano/Maderno dag 4

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 September 2012 | Italië, Toscolano-Maderno

Vandaag zijn we wederom vrij vroeg wakker omdat het zonnetje ons bijna elke ochtend wel wekt. Vandaag besloten om een stuk naar de noordkant van het gardameer te rijden en dan naar Malcesine te rijden. In Malcesine kun je paragliden en hier hebben we een poosje zitten kijken bij het landingsveld van de paragliders en hebben hier een aantal zien landen en rond zien zweven. Na hier een poosje gekeken te hebben besloten om richting de kabelbaan te gaan en hier te kijken of we met de kabelbaan omhoog konden om mogelijk een duosprong te gaan maken. Helaas de parkeergarage was erg vol en er stond nog en flinke rij voor om erin te kunnen. Parkeerplaatsen in de omgeving waren ook erg vol. Besloten om dan toch maar door te rijden naar Canevaworld en later deze vakantie te kijken of we elders een duosprong kunnen maken. Canevaworld is een waterpretpark met een aantal leuke glijbanen, hier hebben we ons dan ook een paar uur goed vermaakt. De leukste was de Crazy River, hier ga je met een band langzaam steeds een paar stroompjes af en kom je in een soort badje terecht waar je weer uit moet zien te komen om weer de volgende stroom af te gaan. Aan het eind zit een leuke versnelling waar je lekker om je as kunt tollen om uitte komen in een bad. Na dit leuke vermaak zijn we terug gereden naar Torri om daar de veerboot te pakken naar Maderno. Hierna zijn we teruggereden naar de camping en besloten om vanavond even niet te koken maar te gaan genieten van een lekkere pizza in het restaurant.