Nog een kleine maand en dan gaan we :)! - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Nog een kleine maand en dan gaan we :)! - Reisverslag uit Wachtum, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Nog een kleine maand en dan gaan we :)!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 Augustus 2012 | Nederland, Wachtum

Om alvast te oefenen met het typen van de reisverslagen alvast een kleine update,

Over een maand eindelijk vakantie en dat wel 3.5 week lang,
In die 3.5 week gaan we naar een aantal locaties,
Hotels en camping zijn afgelopen weekend geboekt en dan komt het toch wel erg dichtbij...
Alle benodigde spullen zijn ook bijna allemaal binnen,
De belangrijkste spullen heb ik in ieder geval: bergschoenen en kleding waar je makkelijk in kan wandelen

De bedoeling is dat we op 6 september vertrekken vanaf Wchtum naar Hinterglemm, hier blijven we een aantal dagen en dan gaan we door naar Toscolano-Maderno, dit ligt aan het gardameer,
Van hieruit gaan we naar Frankrijk naar het plaatsje Castellane, om na een paar dagen naar Lyon te gaan.
Vanaf Lyon gaan we naar eindbestemming Parijs om daar de laatste vakantiedagen door te brengen.

Op deze verschillende locaties willen we dingen gaan bezoeken, wandelen, fietsen en als het meezit een duo sprong van de berg af gaan maken.

Nu hopen dat we mooi weer hebben en dat alles gaat verlopen volgens wens :)

Nog 15 diensten werken, nog 15 broodtrommels smeren, nog een aantal leuke vooruitzichten in de weekenden, kortom nog even bikkelen en dan gaan we genieten! En nog even aftellen tot we bij 1 zijn :)

• 08 Augustus 2012 - 16:11

Alie Slagter:

Leuk hoor om ons ook mee te laten genieten van jullie reis!!

• 08 Augustus 2012 - 16:16

Erwin Butter:

Hey die ellen ( en rene waarschijnlijk):-D

Wij zijn net terug van twee weken bij castellane!
    Super leke omgeving en uiteraard canyoning!(maar ook raften en aqua rando..)
    Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar de foto' s dan moeten we maar een keer afspreken;-p

Groetjes!