Castellane dag 2 - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Castellane dag 2 - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Castellane dag 2

Blijf op de hoogte en volg Ellen

19 September 2012 | Frankrijk, Castellane

Vandaag hebben wij besloten om na het ontbijt naar een dorp verderop te gaan waar we kunnen parapenten. Hier rustig aan naar toe gereden over een mooie slinger weg langs 2 mooie meertjes. Bij de school aangekomen moesten we even wachten want er was op dat moment nog te veel wind en dan kon de sprong niet uitgevoerd worden. Na ongeveer een uur gewacht te hebben kregen we groen licht en zijn we ons snel klaar gaan maken voor de sprong. Hierna werden we met een auto naar de plek gebracht waar we later zouden gaan springen. Na ongeveer een half uurtje slingeren over een smal weggetje waren we op de plek waar het zou gaan gebeuren. Na ons gezekerd te hebben en vastgemaakt te hebben aan de instructeur gingen we de lucht in. Wat was dit een mooie belevenis met een mooi overzicht over de natuur en hebben mooie vogels kunnen zien zoals een arend en een valk. De vlucht was ook erg mooi en gaaf om een keer mee te maken. Na een goede landing werden we losgegespt en teruggebracht naar het clubgebouw vanwaar we ook vertrokken waren. Hierna zijn we in Castellane een lunch gaan nuttigen en voor de rest van de middag doen we lekker niks. We hebben tenslotte ook vakantie! Vanavond gaan we als het meezit eten bij een restaurantje wat is aangeraden door de eigenaar van het hotel, maar de eerste avond was hij nog niet open en gisteren was hij gesloten vanwege een rustdag. Driemaal is scheepsrecht zeg ik!

• 19 September 2012 - 17:05

Anita Visscher:

Fijn dat jullie zo genieten! Stoer dat jullie een duo-sprong hebben gemaakt.