La Courneuve/Parijs dag 2 - Reisverslag uit La Courneuve, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu La Courneuve/Parijs dag 2 - Reisverslag uit La Courneuve, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

La Courneuve/Parijs dag 2

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 September 2012 | Frankrijk, La Courneuve

Vandaag staan we voor ons doen redelijk vroeg op want vandaag gaan we een uurtje met de trein reizen om naar Marne de la Vallee te reizen. Hier bevind zich namelijk het bekende pretpark Disneyland.
Nadat de eerste trein met een slakkengangetje naar alle volgende stations reed, reed de tweede trein gelukkig weer wat sneller.
Na ongeveer een uur kwamen we aan bij Disneyland Parijs. Hier zijn we eerst het studio's gedeelte ingegaan om dit park eerst door te gaan.
Aan het begin van de middag zijn we naar het hoofdpark van Disney gegaan om ook deze helemaal door te gaan lopen.
Rond half 9 was het het einde van de dag in het park welke werd afgesloten met een hele mooie show die geprojecteerd was om/bij en op het kasteel van Doornroosje.
Het was een superleuke dag waarin we nagenoeg alle attracties in zijn geweest en waardoor ik nu met recht kan zeggen dat de Space Mountain 2 toch niet mijn attractie is. Ik vind zelf Hollywood Tower Hotel mooier en leuker, maar goed smaken verschillen.

Na de prachtige afsluiting van deze dag zijn we weer met de trein teruggegaan en de terugreis verliep voorspoedig.