Castellane dag 4 - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Castellane dag 4 - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Castellane dag 4

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 September 2012 | Frankrijk, Castellane

Vandaag besloten om de route langs de Verdon ( rivier ) te gaan rijden en zo door het gebied Georges du Verdon te rijden. De heenweg zijn we langs de rechterkant gereden om nog een klein weggetje extra te pakken met ook mooie uitzichten. Na de route langs de Verdon gereden te hebben kwamen we bij lac du Sainte Croix. Dit is een soort stuwmeer en zijn hier dan ook door gereden naar het plaatsje Sainte Croix. Hier hebben we even aan het water gevoel hoe warm het was en het viel ons niet tegen. In Sainte Croix zelf een restaurantje opgezocht om te kunnen gaan lunchen en deze was al snel gevonden. Hier hebben we genoten van een zeer goed vullende pizza, deze smaakte ook lekker trouwens. Na deze maaltijd besloten om weer terug te rijden naar Castellane maar dit keer via de linkerkant van de Verdon. Dit was ook een zeer mooie route met wederom mooie uitzichten en prachtige plaatjes. Eenmaal weer terug bij ons hotel nog even genoten van de namiddag alvorens wij weer een plekje om te eten zijn gaan zoeken. Ook vanavond kwamen we uiteindelijk toch weer bij hetzelfde restaurant als gisteren uit, alleen al om het feit dat het goed smaakte en de prijs ook daar naar gezet was. De ober herkende ons inmiddels en maakte al een grapje dat wij niet meer wilden komen eten omdat wij eerst voorbij liepen. Gelukkig snapte hij ook dat er meer keus als een restaurant was, maar dat we vanwege het goede eten toch weer teruggekomen waren bij dit restaurant.