Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

22 Juli 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag gaan we eerst naar een tempel. Het is er erg druk omdat het buddhadag is. Op deze dag wordt buddha geeert en hier komen veel mensen op af. We hebben hier rondgelopen en daarna nog bij de souvenirs gekeken. Na dit avontuur zijn we naar een hotel gegaan waar we gingen lunchen. Om 1 uur moesten we klaar weer staan omdatwij meegingen met de jungleflight. Dit is een parcours van ruim 30 abseilstukken. Dit hebben wij volbracht met af en toe een rustpauze waar we water kregen. Het was erg leuk. Hierna konden we ons even douchen in het hotel om daarna naar het afscheidsdienst te gaan. Sit is vanavond al omdat we morgen geen gezamenlijk diner hebben en hierna gaan we naar meerdere hotels, dus splitst de groep zich. Dit was een lekker diner en hierna hebben we nog even in de lobby gezeten met wat mensen. We hebben een poging gedaan om een leuk cafeetje te vinden maar die hebben we niet gevonden. Hierna nog even een deel van de koffers ingepakt en daarna heerlijk gaan slapen.