Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Dag 2 begint voor mij na de landing op Thaise bodem, na het verlaten van het vliegtuig hebben wij eerst de immigratiedienst maar eens opgezocht, zo makkelijk vond ik dit zelf niet. Vertrekkende en aankomende passagiers liepen door elkaar en het was nog best even wandelen vanaf de gate. Na even vragen en opzoeken sloten we aan in de rij. Hier konden we na een.15-30 minuten naar de douane beambte. Hier lieten we ons ingevulde ( in het vliegtuig)papiertje zien en werden we op de foto gezet. Hierna was het onze bagageband zoeken en de bijbehorende bagage. Nadat we ook onze koffer en tas hadden konden we richting de uitgang en de hoast van de organisatie. Deze stond mooi klaar met een bordje. Toen de groep compleet was gingen we naar de parkeergarage waar onze touringcar klaarstond, inmiddels was gids 2 ook aangesloten in de groep en konden we naar Bangkok en het hotel. Hier kwamen we rond 8 uur aan, dit doordat er weinig verkeerd reed op de weg ivm de zondag. In het hotel waren de kamers nog niet klaar en kregen we de reisintroductie dus eerst. Na enige uitleg en andere zaken waren we een uur verder en de kamers nog niet klaar. Daarom zijn we met 4 anderen naar de Starbucks geweest voor een goede kop koffie. Rond half elf waren ze toch klaar en zijn we ingecheckt. Hierna gingen we rond 11.30 uur naar de Bayoke tower, de hoogste van Bangkok. Hier hebben we geluncht en van het uitzicht genoten. Het was erg hoog maar ook heel mooi om te zien. Op top zat een draaiende plaat en zo kon je een rondje blijven staan na deze trip zijn we weder naar het hotel gegaan en daar even lekker gezwommen en een klein tukkie gedaan, dit was hard nodig. Deze avond hadden we een gezamenlijk diner op een boot die ons rondvaarde door een kanaal in Bangkok. Hierna waren we rond half 10 terug in het hotel waar we lekker konden slapen en bijtanken. Dat was had nodig :)