Dag 9 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Döbriach, Oostenrijk van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 Juni 2014 | Oostenrijk, Döbriach

Vanmorgen is het nog aan het regenen en zit de lucht nog aardig dicht. Hierom besluiten we om maar een kijkje te nemen onder de grond in een mijn. We besloten om de rondleiding van 13 uur van de Terra Mystica te gaan bezoeken en hebben dus vanmorgen rustig aangedaan. Eenmaal daar aangekomen konden we om 13 uur onze mijnkleding ophalen en konden we via de glijbaan de diepte in. Hier hebben we zo’n 1.5 uur rondgelopen en kregen we dingen te horen en te zien. Helaas konden we niet alle uitleg goed volgen door het vele omgevingsgeluid van de groep mensen die mede met ons mee was. Dit was soms wel jammer. De video/film beelden konden we redelijk goed volgen. Eenmaal boven zagen we buren van de camping die om 15 uur onder de grond gingen. Na ons ondergrondse avontuur hebben we besloten om terug naar de camping te rijden en daar verder te relaxen. Eenmaal daar nog snel naar de wc gegaan voordat het onweer en de regenbui losbarstte. Het was even een flinke bui en deed zo af en toe in de avond ook nog door. ’s Avonds bij Bert en Anita in de caravan een kopje koffie en een borrel gedaan onder het genot van het Keezenspel.