Cha Am - Venhuizen - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Cha Am - Venhuizen - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Cha Am - Venhuizen

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 Juli 2013 | Nederland, Venhuizen

Vandaag de 26e is onze laatste dag, n het ontbijt pakken we de koffers in om deze naar groepsgenoten te verkassen waar we later vandaag ook nog even mogen douchen.
Verder liggen we ook vandaag weer heerlijk bij het zwembad en gaan ook nog even de zee in. Kortom een lekkere laatste dag. Rond half 5 gaan we douchen om ons verder klaar te maken. Hierna zitten we nog even lekker aan het zwembad om daarna te gaan dineren aan het strand. Het water staat inmiddels erg hoog en we zien bijna geen zand meer. Hier eten we een lekkere tagliatelle met carbonadasaus voor mij en René een halve kip net frites. Na het eten gaan we naar de lobby waar we om half 8 opgepikt worden om naar het vliegveld in Bangkok terug te keren. Helaas de bus is wat later en wij moeten nog even wachten. Hierna staat ons nog een busrit van 2,5-3 uur te wachten met één korte stop. Rond half 11 zijn we op het vliegveld waar we al zien dat we 20 minuten vertraging hebben. We vliegen om 2.10 uur en gaan daarvoor nog even rondneuzen bij de winkeltjes etc. We hebben een goede vlucht en een poosje lekker geslapen in het vliegtuig. We zijn rond 9.30 uur (Nederlandse tijd) terug op Nederlandse bodem. Hierna met de trein naar huis om het normale leven weer te gaan beginnen.