Nachttrein Bangkok - Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu Nachttrein Bangkok - Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ellen Schepers - WaarBenJij.nu

Nachttrein Bangkok - Cha am

Door: Ellen Schepers

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 Juli 2013 | Thailand, Cha-am

We zitten nog steeds in de trein en na een paar uur slaap aan het eind van de nacht voor mij en begin van de nacht voor René worden we rond half 6 wakker omdat er een conducteur roept dat we bij het vliegveld zijn. De lampen zijn de hele nacht aangebleven en deze waren best fel. Inmiddels stinken de wc's ook aardig maar ja het is dan ook geen 5 sterren trein. Rond half 7 zijn we voor ons op het goede station en stappen we met de hele groep uit. Hierna staat de getrouwde bus te wachten op ons die inmiddels ook terug is in Bangkok. Deze is op dag 9 teruggegaan. Hierna rijden we naar een hotel, het Bangkok city hotel, voor een lekker ontbijt. Na het ontbijt nemen we van de eerste 2 mensen van de groep afscheid, die gaan naar een andere plek als ons. Wij hebben nog 2.5 uur rijden voor de boeg naat Cha Am. Hier staat ons resort. Hierna krijgen we nog wat info en gaan we inchecken. Hierna nemen we (tijdelijk) afscheid van 8 mensen die veder gaan naar Hua hin. Wij duiken deze middag lekker aan het zwembad om hier bij te komen en te lezen. Een lekkere lunch nemen we aan het strand. Het avondeten vind plaats in het restaurant van de vrouw van onze reisleider. Hier kun je Nederlands en Thais eten krijgen. Wij nemen een varkenshaas met champignons en een schnitzel voor René. Dit smaakte goed. Hier hebben we dan ook nog met de hele groep gegeten. Na het eten lekker ons bed opgezocht om lekker bij te slapen.